2013. március 12., kedd

Scrapbook mánia




Még javában dúl ám a scrapbook mániám. Találtam olyan oldalakat,ahol igazán klassz dolgokat lehet beszerezni, és 1-2 kincset rendeltem is. Na jó, lehet,hogy ennél kicsit többet is, de maradjunk annyiban,hogy tudtam volna még válogatni. :)
Múlt héten láttam a Pandarte-s lányokat a Supermokkában,ahol megcsinálták a cuppcake-s lányok Sacher cake pop-ját. Gondoltam megnézem a blogjukat,és ott rögtön belefutottam egy scrap bejegyzésbe. Előtte pedig 2 anyukát láttam ugyanitt,akik gyűjtik az emlékeket a gyermekeikről (is) ily módon.
Rájuk találtam a neten is.. :)

Pandarte-nek köszönhetően rátaláltam a NőiCsizmára is, kihagyhatatlan,de tényleg.
Itt  található a Pandarte bejegyzés, és itt a NőiCsizma. A galériát nézegetve csudajó érzés talált meg. Késztetést éreztem az alkotásra, már csak időt kellene találnom rá a gyerekek mellett.

A Scrap.hu oldalon is érdemes nézelődni,inspirálódni.
Ahol klassz dolgokat találhatsz,ha te is szeretnél alkotni:
Pippi
Scrapbolt
Scrapfellow



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése