2013. február 26., kedd

Táska horgolás kezdőknek




Pár napja tanultuk meg az alapokat. Én mégis nagy fába vágtam a fejszémet,és úgy tűnik,hogy nem akar beletörni. :)

Kisebb méretű táskát kezdtem el horgolni,és ha nekem sikerül,akkor biztosan más is meg tudja csinálni.
Azért kisebb méretűt,mert így gyorsabban jön a  sikerélmény, és azért is,mert megtetszett amit egy holland hölgy blogján találtam. Természetesen applikáció nélkül készítem, hiszen abszolút kezdő vagyok. :)


Itt tartok jelenleg (valahol el kell kezdeni):

Amit a képen látsz: az 5. sort fejeztem be éppen. 3-mas méretű horgolótűt használok - tényleg picit macerásabb,mint nagyobb méretű társaival- ,mivel SMC Baby soft fonalával dolgozok.

Beteszem ide azt a tanító videót,ami ezt a mintát adja, angolul double crochet, sajnos annyira kezdő vagyok,hogy magyarul a nevét sem tudom. :)  Talán valamilyen pálca. :) Ez a hátránya,hogy angolul tanultam meg az alapokat.

Szóval a videó:

Ahogy az már szerepelt a múltkori bejegyzésemben is. Ugye,hogy nem nagy ördöngősség?

Ismétlésnek a kezdő sort is beteszem:



Végül itt a táska mintája:
1. 28 chain - láncszem a kezdősor
2. 2. sor: a horgtól számított 3. szemnél csinálj egy double crochet , majd haladj ezzel a sor végéig, így 26 dc-t csinálsz.
3. 2 chain -láncszem (magasítás) és fordítsd meg a munkát
4. csinálj 20 sort 26 dc-vel , de ne feledd a sorok végén a 2 láncszemet! Ha szeretnél,akkor az utolsó sorban változtass színt, na én még itt nem tartok,és nem is szeretnék cserélni. :)
5. ha készen vagy vele, akkor hajtsd félbe, és varrd össze alaposan az oldalakat.

A pánt:
1. kezd 5 chain- láncszemmel
2. csinálj egy dc-t a 3. szemtől (horogtól számítva),majd a következő 2 szemnél is 1-1 dc-t, tehát összesen hármat egy soron.
3. 2 láncszem és fordíts
 4. 17 sort csinálj 3 dc-vel (ne feledd a végén a 2 láncszemet)
5.Végül varrd a pántot a táskához.

Na, ugye,hogy nem nagy ördöngősség?

Dank u Annemarie ! Köszönöm !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése