2013. március 3., vasárnap

Sziv horgolása pár perc alatt - kezdőknek is


 A fenti szivet én horgoltam kb. 5 perc alatt. Azért nem keves ebb idő alatt,mert videó alapján csináltam először életemben. És mégis sikerült. Tényleg nem nagy ördöngősség.

Előtte azonban meg kell ismerkedni az angolul treble crochet-nak nevezett új pálcánkkal. (Igen, sajnos még mindig nem tudok magayarul horgolni,no de a végeredmény a lényeg,nem igaz? )
Erre is találtam videót,nem is kellett gyakorolni, rögtön nekiálltam a szívnek miután megnéztem.


 


Ezt kell még tudni a szív elkezdéséhez.Szerintem nem is kell gyakorolni,mert magától értetődő.

Akkor kezdhetjük a szív horgolását. 
Beteszem a videót és leírom a mintát is.

Minden öltés a legelsőhöz kapcsolódik.

4 láncszemmel kezdünk, aztán jön a 3-szor a treble/triple crochet  az első láncszemhez, majd 3szor double crochet, 1 láncszem , 1 treble c , 1 láncszem, 3 double crochet, 3 treble c, 3 láncszem, majd egy úgynevezett slip stich a közepébe és készen van.
Ez az utolsó öltés nem egy nagy dolog,a videó alapján csináltam én is, nem kell tőle megijedni.

No hát akkor itt a videó, ez lesz az igazi segítség.



 A szív ez alapján a videó alapján készült:




Ez a videó segít az utolsó öltéshez,ha szükséges:



Szivesen veszem a beszámolódat,ha elkészítetted.












 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése