2013. február 8., péntek

Cake pop, nyamiiiiii

Nem sokáig maradtak meg, mindenki kóstolgatta őket
Az első darabjaim

Jó pár hónapja láttam a TV-ben a sütinyalókákat,és csak legyintettem,hogy szép szép,de úgysem tudok ilyet házilag elkészíteni. Aztán decemberben ráklikkeltem a cuppcake (recept itt) blogra,és találkoztam a cake pop elkészítésének leírásával. Bátorkodtam elolvasni,aztán rájöttem,hogy ezt el tudom készíteni,semmi ördöngősség. Teljesen felvérteztem magam, beszereztem a hozzávalókat, főként a Candy Melts színeit,ami a színét adja a golyóknak.
És bizony nekiláttam. Kényelmesre vettem a  figurát,mert 3 nap alatt csináltam,tehát +1 napot toldottam hozzá. Ugyanakkor csodálkozva olvastam a  hozzászólásokban,hogy volt olyan pasi,aki megcsinálta a kedvesének,és mindössze pár óra (!) alatt. Hogy mik vannak! :)
Persze nincs okom irigykedni,mert a férjem tavaly macaront készített nekem házilag,egészséges alapanyagokból. Isteni volt.

Nosza, itt a recept és buzdítok mindenkit,mert kicsinek és nagynak egyaránt öröm a látvány és az íze is. Farsangi bulikat is feldobhatunk vele, vagy Valentin napi randit,bulit. Vagy készítsük el csak úgy... :)



Színesben is pompázik


A csokiszínű főként az idősebb korosztály kedvence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése