2013. február 18., hétfő

Scrapbook - mini sütis receptkönyv készítés



Ezzel is dolgoztunk
Nagy élményben volt részünk szombaton a 8 éves Kamillámmal, ugyanis eljutottunk egy igazi csajos programra: scrapbook technikával ismerkedtünk közelről,egészen pontosan sütis receptkönyvet készíthettünk el.
Ez egy tanfolyam volt, amit 3 órásra hirdettek meg. Persze fél órát ráhúztunk,de volt,aki korábban végzett.
9 jelentkezővel indult a dolog, Az asztalon már vártak minket a gyönyörű papírok és a további kellékek, mágnesek, szalag, sniccer, olló, vonalzó,ceruza, ragasztó, és természetesen az album,amivel dolgoztunk.



Azt hittem,hogy segítségre lesz szükségünk,de kiderült,hogy a hölgy,aki a foglalkozást tartotta egy szót se mondott nekünk, hagyott minket kibontakozni,csupán az általa készített mintapéldányt adta körbe. Félreértés ne essék, nagyon kedves volt a hölgy, de én az elején megszeppentem,mert még nem volt közöm a scrapbook technikához. Aztán körülnéztem, és elkezdtem én is, Kamilla is nagyon ügyesen feltalálta magát, és kiélve kreativitását igazán egyedit alkotott. :)
Gyönyörű papírok
Mindenki gyönyörű albumot készített, mondanom sem kell,hogy nem volt 2 egyforma, sőt, ha mégegyszer újra kezdenénk,akkor sem lenne, annyira széles a lehetőségek tárháza.


Ha valaki az izgő mozgó gyerkőcét szeretné lefoglalni, bátran ajánlom neki ezt a technikát,mert egészen belejön a gyermek, persze azért időnként nézzünk a körmére, vagy pedig úgyis jön segítséget kérni,ha arról van szó.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése