2013. február 18., hétfő

Sapkakötőkeret , új szerelem

Sapkakötőkeret
Még decemberben kaptam ezt a készletet a szülinapomra. Én kértem, kíváncsi voltam rá, mert úgy képzeltem,hogy a hosszú téli estéket feldobhatja a hasznos időtöltés. Persze 3 kisgyerkőc mellett ez szép álom, hamar kiderült.  :)
A keretek nagyon szuperek, elég hamar és könnyen szerezhető sikerélmény. Igaz,hogy én rögtön segítséget is kértem,és kaptam mellé:
A hasznos segítség

Így aztán megtudtam,hogy nemcsak sapkát,hanem más egyéb tárgyat is készíthetünk vele. Körkötésként és síkkötésként is használható. 1-1 sapka elkészítése 1,5-2 óra alatt is elkészíthető. Nekem kevesebb a szabadidőm egyszerre,ezért 1-1 hét alatt készítettem el a családtagjaim számára a sapkákat.
Ma már mindegyikük az általam készített sapkában jár, és  nagyon szeretik.
A férjemnek egyszínű fekete sapkát készítettem lustakötéssel, a lányomnak lila színűt, csavart mintával, a nagyfiamnak narancssárga alapon fekete csíkosat bordás mintával, a legkisebbemnek pedig vastag zsinórszemmel készült a sapija.


Ez volt a gyakorló darab

A 3 gyerkőc sapkája

Sapka készülőben a kereten

Bár már közeledik a tavasz, talán még a vékonyabb fonalból készült sapkákra szükség lehet,tehát még nem késő elkezdeni. Sőt, én most épp azt fontolgatom,hogy takarót készítek négyzetekből,ami tavasszal vagy hűvösebb nyári estéken is jól jöhet a babámnak. A könyvben láttam klassz táskát,és napszemüvegtartót is. :)

Jó az álmodozás, de remélem lesz időm és lehetőségem megvalósítani mihamarabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése